zondag 17 juni 2012

Etos Gezichtsverzorging lijn


De etos heeft een geweldige lijn met producten om je gezicht mee te verzorgen. Ik heb het zelf geprobeerd, ik heb 3 producten gekocht uit deze lijn. 
- Diepreinigende pads (Onzuivere huid), €4,80 voor 40 reinigings pads.
- Zuiverende Dagcrème (Jonge huid), € 4,39
- Zuiverende gel (Jonge huid), €3,19



Hoe werkt het?
De producten zorgen voor een schone en zuivere huid op een milde manier en zorgen voor een fris en glad gevoel. De dagcrème zorgt ervoor dat er geen overmatige glans van je huid voorkomt doormiddel van een langdurige matterende werking. Het helpt de talgproductie te verminderen en de huidporiën te verkleinen. Met de Pads reinig je je gezicht om het in een puistjesvrije conditie te brengen en te houden. 

Mijn reactie
Ik ben ervan overtuigd dat de producten goed werken, ik heb ze nu een maand geprobeerd omdat mijn huid erg onzuiver was. Mijn huid is nu weer glad maar glanst niet. Wat ik als nadeel beschouw van de Zuiverende Gel is dat je het eerst in moet laten werken en daarna weer af moet spoelen, daar komt nog bij dat het niet superlekker smeert. Over de werking zal ik niet klagen, want het werkt echt heel goed. 

In deze lijn heb je verder nog:
- Zuiverende Tonic (Jonge huid), €2,79
- Zuiverende Scrub (Jonge huid), €4,39
- Diepreinigende Gel (Onzuivere huid), €4,80
- Diepreinigende Lotion (Onzuivere huid), €4,80
- Diepreinigende Scrubgel (Onzuivere huid), €4,80
Jonge huid lijn > www.etos.nl/verzorging/gezicht/jongehuid/
Onzuivere huid lijn > www.etos.nl/verzorging/gezicht/onzuivere-huid/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...