zaterdag 7 juli 2012

Review: MAX foundation poeder


Hierbij dan eindelijk de beloofde review over de MAX foundation poeder van action. Ik ben de afgelopen week op stage geweest, daardoor was ik pas laat thuis en heb ik dus geen tijd meer gehad om te posten. Sorry!
De foundation heeft een mooie verpakking, aan de binnenkant zit een spiegeltje en een sponsje. Het doosje heeft het juiste formaat en de foundation zelf ook. Ik dacht in eerste instantie dat mijn huid te donker zou zijn voor deze foundation, maar dat valt heel erg mee! De poeder is goed gepigmenteerd, maar past zich ook wel wat aan naar je huidskleur. Ik heb zelf ook een poeder van max factor, deze had ik uitgezocht bij mijn huidskleur, maar na het aanbrengen zie je dan vrij goed dat je poeder draagt. Bij deze foundation poeder heb ik daar totaal geen last van. Hoe dik ik het ook aanbreng, je ziet het eigenlijk niet. Ik ben zeer tevreden over deze foundation en hij heeft een plaatsje veroverd in mijn dagelijkse make-up routine, waar tot nu toe nog geen foundation of poeder in zat.
Ik raad deze foundation poeder zeker aan!
(€1,69 - Action) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...