zondag 8 juli 2012

Shoplog: Action

Jullie zullen vast denken, alweer een shoplog van de action?! Ja, hier is nog maar net een action dus ik ga er af en toe eens naartoe en dan zie ik weer nieuwe/andere leuke dingen hangen of staan, die kan ik dan gewoon niet laten liggen. Dus bij deze, weer een shoplog van de action.




3d foto op hout, vandaar de vage foto. €2,59


Puistjes patch €0,69 (36 stuks)
oog en make-up reinigingsdoekjes €0,44 (25 stuks) 
Wattenschijfjes €0,54 (80 stuks)


Geluksarmbandjes, ik vind eigenlijk alleen de onderste 2 leuk, maar voor dit geld kon ik ze niet laten liggen. €0,69


Zeepkettingen €1,09 per stuk

Muursticker "joy is not in things, it's in us" €0,99

De vogelkooi bovenaan deze post kostte €2,99
De kaars kostte €1,89

xoxo


4 opmerkingen:

  1. Oeh hoe leuk allemaal! Ik ben eigenlijk nog nooit naar de Action geweest, omdat er geen dicht in men buurt is :(
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die geluksarmbandjes! Snel maar weer een keer naar de Action :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Dat vogelkooitje is echt schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat je een vogelkooi bij de Action hebt gekocht, hij is wel erg leuk! De muursticker is ook erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...