maandag 16 juli 2012

Shoplog: afgelopen week

Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een shopaddict.. Ik koop de laatste tijd echt veel in een korte tijd. Ik ben de afgelopen week dan ook weer wezen winkelen. Ik heb niet alles apart op de foto gezet, dan wordt deze post echt te lang. Dit is wat ik geshopt heb de afgelopen week.


Action:
 Max oogschaduw palet (€0,75) 
Max lipstick 2 in 1 ( 2 voor €1,98)
nagellak remover pads (2x30 €0,95)
nagellak base (0,45)
body butter cream paradise pink (€1,98)
pincet (€0,69)


Nepwimpers (3x €0,89)


Gezichtsmaskers 2x (2 voor €0,79)


Spiegel (€1,50)

 Houten woorden (p.s. €2,79)

Schrift A4 (p.s. €1,99)
Etiketten (18 voor €0,19)

Dan had ik ook nog 4 muurstickers gehaald, want ze hadden nieuwe (:
ik heb de volgende teksten gehaald:
This is what love looks like
There are no stupid questions, just stupid people
There is no place like home
A dream is a wish your heart makes
Die kostten per stuk €0,99


Short in de uitverkoop €6,24 (ONLY)


Shirt (€19,95: ONLY)


Basic grijs shirt (€12,95? ; VILA)

Donkerrode skinny (€39,95: VILA)

Ik hoop dat jullie deze shoplog niet te lang vonden. Ik heb ook nog nieuwe heel gekocht, maar die doe ik in een aparte post.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...