woensdag 7 november 2012

Review: Kruidvat BB cream



2 weken geleden liep ik in de Kruidvat en zag ik deze BB cream staan, ik had nog geen BB cream in mijn stash. Deze BB cream was maar €4,95 en daarom vond ik hem het proberen waard. Ik gebruik deze nu al 2 weken en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb geen egale huid en ik heb ook best vaak littekentjes of oneffenheden, de BB cream verwijdert dezen niet. De crême zorgt wel voor een mooie egale huid, zoals te zien is op de foto's hieronder. De huid op mijn hand is nogal giraffe-achtig, de BB cream egaliseert dit wel heel mooi. Ik zou deze crême dan ook zeker aanraden als je een onegale huid hebt, zonder littekentjes of puistjes e.d. 






Nuttige review?
xoxo

1 opmerking:

  1. ziet der goed uit, lijkt een beetje op bb cream van superdrug, hahah,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...