woensdag 12 december 2012

Review: Kruidvat chocolade masker


Ja hoor, het is weer bijna kerst en ik ben weer ziek.. Nouja, weer.. Nogsteeds -.- Tijd voor een ontspannend masker en laat ik daar nou net een paar van hebben gekregen! Ik deel mijn mening over dit maskertje graag met jullie dus daarom deze review. Kan mooi in die 10 minuten (:

Deze keer heb ik het kruidvat chocolade masker uitgeprobeerd, ik geloof dat ze 1 euro kosten. 1 verpakking bestaat uit 2 maskers. Het leek mij erg weinig en ik had gedacht dat ik de andere helft ook nog wel nodig zou hebben.
Toen ik het masker in een bakje deed, werd mijn voorgevoel nog sterker, het masker leek heel dik en moeilijk te smeren.

Maar... Het valt mee! Het maskertje brengt heel makkelijk aan en ik helemaal niet dik en moeilijk uit te smeren! Het ruikt ook lekker, een frisse cacao-geur. De helft van het masker was ook al genoeg geweest (dus de helft van de helft van die euro, snapje?!). Het is een goed masker en voelt lekker aan op je huid, zelfs de dikke laag. Het droogt niet echt op, op de verpakking staat dat het 10 minuten moet blijven intrekken, ik heb het bijna een half uur op gehad en het is niet opgedroogd.
Het masker is makkelijk te verwijderen met water en je huid voelt een stuk gladder aan.
Dit masker is zeker een aanrader en ook nog eens niet duur!

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Dit masker lijkt mij erg fijn!!:D

    liefs,
    www.glamview.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet opdroogt. Maar verder lijkt hij me wel fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit gezien in de winkel, maar lijkt me fijn!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt super, ook lekker goedkoop;)
    ik vind het niet zo erg al een masker niet opdroogd,
    Leuke blog ik volg je,
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, wil je misschien meedoen? Zou ik super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me wel fijn!! xxx http://imafashiondisaster.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...