vrijdag 15 februari 2013

Review: scrub Aldi


Laatst kocht ik deze scrub bij de Aldi voor €2,00. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van deze scrub en daarom heb ik het getest. 

De scrub voelt vrij hard aan, niet dat de substantie hard is, maar er zitten echt heel veel "peelingkorrels" in. De scrub ruikt naar kiwi. Bij het aanbrengen voelde ik nog beter dat er niet zoveel vocht in deze scrub zit, het is echt bijna alleen maar korreltjes, korreltjes, korreltjes. Misschien is dit heel persoonlijk maar ik heb liever een scrub die iets zachter is. Mijn huid werd niet fijn gescrubt maar echt geschuurd. 
De scrub moet worden verwijderd met lauw warm water,  maar er blijven wel wat korreltjes achter. 

Het resultaat was bij mij eerst een nogal rood hoofd, maar later voelde het wel zacht aan. 

Ik vind dit niet echt een aanrader, ookal maakt ie mijn huid wel zachter, ik zoek wel verder. 

2 opmerkingen:

  1. Goede en eerlijke review!
    Leuke blog ook, ik volg je
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeiii!
    Leuk blog!
    Liefs,
    mybeautyglitters.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...