dinsdag 23 april 2013

Review || Action pedicure set


Afgelopen week heb ik een aantal inkoopjes gedaan bij de action waaronder dit pedicure setje. Het setje kostte 1 euro en met het mooie weer wat ons (hopelijk) te wachten staat, wil iedereen wel mooie voeten in de hakken, sandaaltjes, flipflops en natuurlijk op het strand. In deze review vertel ik jullie of dit pedicure setje je daarbij kan helpen.



Het setje bestaat uit 3 delen. Een schaafje, een scrubsteen en een schuurvelletje. Je kan de 3 delen aan elkaar klikken, ookal past het bij mij voor geen meter..
 Het eerste deel is het schuurvelletje, helaas viel die er bij mij meteen al af. Er zit gelukkig ook nog een reserve bij en anders bestaat er nog lijm! Het schuurvelletje gebruikte ik als laatste stap, maar ik kan jullie al wel vertellen dat hij je voeten wel echt nog even zacht maakt.
 Het middelste deel is de schaaf of rasp, deze gebruikte ik als eerste en hij haalt het 'eelt' heel goed weg, het ziet er daarna niet uit, maar daarvoor heb je dan weer de scrubsteen.
 De scrubsteen is namelijk het onderste deel. De scrubsteen zit los in zijn houder, zo kan de houder ook nog gebruikt worden om de huid van de rasp/schaaf op te vangen. De scrubsteen, om het zo maar even te noemen, is erg fijn in gebruik en maakt je huid alweer een stuk netter. De afwerking doet het schuurvelletje.
Ik ben best tevreden over het product zelf, ookal is de verpakking niet echt goed. Hij doet zijn werk en daar gaat het om, voor 1 euro is het absoluut een aanrader en in combinatie met de Lemony Flutter van de Lush (€10,00) heb je een goedkope pedicure en wordt het eindresultaat echt heel mooi. Zeker een aanrader voor deze zomer.

2 opmerkingen:

  1. Voor 1 euro + een Lush product mooie voetjes klinkt best goed :D.

    Ps. op mijn blog kun je een Groupon cadeaubon winnen. Je hoeft alleen je e-mailadres achter te laten. Doe je al mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik ook nodig, zouden ze hem nog hebben?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...