vrijdag 5 april 2013

Tip || Winactie Feel Good pakketje

Vandaag eens een geheel andere post, gister kwam in namelijk deze superleuke winactie tegen op de blog van Arja (http://arjavangarderen.blogspot.nl/). Zij is nu een jaar eigenaresse van een superleuke blog met allemaal leuke snufjes voor in je interieur, om dit te vieren houdt ze een winactie die ik jullie graag wil laten zien.




Deze winactie wordt niet door mij georganiseerd, maar door http://arjavangarderen.blogspot.nl

Dit is wat je kunt winnen:


- een lange bolletjes ketting van Pieces met (mijn geluks-)getal nummer 5
- leuk blikken bordje met tekst/spreuk en een magneet aan de achterkant
- een heerlijk geurzakje met de geur "fresh cotton"
en dat is nog niet alles, maar de rest is een verassing. 

Wat moet je doen om dit te kunnen winnen:
- en volg me via Bloglovin
- en je kan een linkje van de winactie op je eigen blog plaatsen, wat ik dus nu doe. 

De uitslag is 1 mei!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...