woensdag 1 mei 2013

My month in photo's || April


April is alweer voorbij en dus is het weer tijd voor een my month in photo's! Geen instagram dairy voor mij, helaas kan mijn oude iphone 3 vrijwel niks.. Geen whatsapp, geen facebook apps en dus ook geen instagram. Maar ik neem mijn camera graag mee naar leuke uitjes en ook wel eens naar school en de stad. Dit zijn een aantal foto's die ik afgelopen maand heb gemaakt.

De bovenstaande foto is genomen hier op het strand in het o zo mooie Workum, tijdens het rondje hardlopen.
 MMMMM.. Cakepops! Witte chocolade en framboos.
 Zijn ze niet lief?!
 Omnomnomnomnom
 outfit of the day.
 Een cadeautje voor mijn lieve vriend, omdat we 4 maandjes samen waren.
 De bijna weekelijkse treinreisjes.


Koninginnedag foto's komen in de mei editie, omdat ik die nu nog niet heb. 
En wat hebben jullie gedaan deze maand?

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...