woensdag 22 mei 2013

Tag || Vreemde vragen

Ik zag deze, toch iets wat vreemde, tag op een blog voorbij komen (helaas weet ik niet meer welke). Het leek mij wel leuk om deze even te beantwoorden. Iedereen mag de tag overnemen.


Bij welke naam noemt je familie je meestal (bijnaam)?
Meestal korten mensen het af naar Id.

Heb je een slechte gewoonte?
Ja, dat ik soms periodes snel negatief naar dingen kijk.

Heb je vreemde fobieën?
autorijden/parkeren naast grachten of water, Brrr

Op welk nummer ga je stiekem helemaal los als je alleen bent?
nouja los, dat niet, maar Let her go is absoluut mijn favoriet.

Waar kun jij je echt heel erg aan irriteren?
Overdreven mensen, bah. Vooral als ze een harde stem hebben èn voor hun beurt praten.

Aan welke kant van je bed slaap je?
rechts

Wat is je eerste knuffel en hoe heette die?
Flip, een beer haha.

Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Ik kom nooit bij Starbuck

Welk advies geef je mensen altijd, maar voer je zelf nooit uit?
positief zijn en leerwerk samenvatten

Naar welke kant kijk jij als je onder de douche staat?
naar de douchekop houder

kun je iets vreemds met je lichaam?
niet echt en dat vind ik ook niet erg.

wat is je lievelingseten (ongezond)?
Pizza!

wat is je stopwoordje/zinnetje?
geen idee eigenlijk..

als je gaat slapen, wat draag je dan?
korte broek met een t-shirtje

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...