woensdag 21 augustus 2013

Tag || And thats who I am

Het werd wel weer eens tijd voor een tag, het is al zo lang geleden dat ik die voor het laatst heb gedaan. Deze tag wilde ik een tijdje geleden al doen, maar ik had toen zoveel tags gepost dat ik het maar liet voor wat het was. In deze tag laat ik doormiddel van foto's met kleine tekstjes zien wat eigenschappen van mij zijn. Ik heb zoveel mogelijk dingen gekozen die ècht bij mij passen en dus niet voor iedereen gelden.








Er zijn nog wel duizenden van deze foto's die bij mij passen, maar dit laat al voor een groot en belangrijk deel zien wie ik ben. (vooral de 1 na laatste, aangezien het nu 01.30 is terwijl ik dit type)..

Feel free to post it on your blog!

3 opmerkingen:

  1. Lijstjes maken, ik ben er ook dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook echt van lijstjes maken!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze tag heb ik ook gedaan, hij is echt leuk! (:
    ben ook een nacht uiltje haha.

    xox
    doe je ook mee aan mn giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...