dinsdag 1 oktober 2013

Nieuwe layout en meer veranderingen


Nouja, een geheel nieuwe layout is het niet. Ik heb een aantal dingen aangepast, zo ben ik nu gemakkelijk op social media te volgen via de buttons in het rechter menu. Ik heb een nieuwe header & de kleuren in de pagina en achtergrond zijn aangepast.

Voor die gene die zich mijn "oude" layout niet meer kan herinneren:

Ook wil ik proberen wat Engels te gaan bloggen, natuurlijk zal ik dat dan combineren met het Nederlands. Ik wil mijn Engels verbeteren (niet dat ik vind dat ik er niet goed in ben) en ik denk dat ik dat doormiddel van bloggen goed kan doen. Feedback op mijn Engels zou ik dan ook graag zien (:

Verder zit ik een heel klein beetje in een blogdipje, er zijn er vast een aantal die dat kennen, dus misschien zal er niet iedere dag een artikel online komen. Wel ga ik proberen de artikelen 's ochtends vroeg online te plaatsen/in te plannen. Ik merk namelijk dat veel lezers voor schooltijd nog even snel mijn blog bekijken.

Wat vinden jullie ervan?

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...