donderdag 20 februari 2014

Personal || Druk


Het artikel van 7 februari was het laatste artikel wat ik heb geplaatst. Ik heb het enorm druk met school, mijn AMFI intake en nog een aantal andere dingen. Ik kom er gewoonweg niet aan toe om te bloggen, mijn hoofd zit vol met andere dingen en de inspiratie is op dit moment (voor het bloggen) een beetje weg. Er zijn een aantal artikelen die ik (zodra ik tijd heb) direct kan gaan typen, die zullen zo snel mogelijk online komen. Ik heb mijn AMFI intake a.s. maandag en ik hoop in de vakantie weer op het bloggen te kunnen focussen. Ik zou jullie op dit moment graag willen laten zien waar ik mee bezig ben, maar dat kan helaas niet. Mijn PWS deadline en mijn Engels mondeling zijn gelukkig achter de rug en ik kan me volledig focussen op mijn intake.

I'm sorry! Jullie kunnen vanaf volgende week (waarschijnlijk rond donderdag) weer een ècht artikel verwachten!

Bron foto: Tumblr

3 opmerkingen:

  1. School gaat voor !!! Heel veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met alles! Wat leuk dat je naar het AMFI wilt! Dat lijkt mij ook geweldig maar ik moet nog 2 jaar school overleven.. :) Voor welke afstudeerrichting ga je kiezen als je wordt aangenomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...