dinsdag 25 maart 2014

New in || Black bikini

Zoals ik in een eerdere post al vertelde, was ik vrijdagavond in Meppel. Ik was er al om 5 uur en het openingsfeest begon pas om 6 uur. Ik had dus wat tijd over om bij andere winkels naar binnen te kunnen springen. Zo liep ik ook de nieuwe H&M in, een kleine H&M, maar deze had wel precies wat ik zocht! Ik wilde namelijk een nieuwe zwarte bikini, lekker basic en leuk voor de vakantie van volgende week! 



Ik paste een aantal modellen, maar deze zat het lekkerst en stond ook het best. Toch bleef ik een beetje twijfelen en nam ik hem niet mee. Toen ik de volgende dag met mijn vriend door de stad liep en langs de H&M kwam heb ik hem alsnog gekocht!

Het is een heel simpel "bh-model" afgezet met zwart kant. Ik kocht ook een bijpassend broekje voor €9,95. Het bovenstukje kostte €14,95. Prima prijs voor een bikini en ik vind het ook erg fijn dat je bij de H&M zelf samen kunt stellen en kunt kiezen uit cupmaten i.p.v. maat 34,36...

Hebben jullie al een bikini voor de zomer?


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...