zondag 16 maart 2014

New in || Gewonnen armbandje van Roosjewelery


Afgelopen week kreeg ik het armbandje van Roos jewellery binnen dat ik al een hele tijd geleden had gewonnen op de blog van Ilah. Ik won een armbandje met een veer, maar op de post raakte het helaas kwijt. Het veertje was nu uitverkocht en dus mocht ik een andere uitkiezen. Ik koos voor het armbandje met pijl. 



Het armbandje kwam heel leuk verpakt binnen.



En dit is hem dan! Het is een armbandje met kleine kralen, het is een erg mooi subtiel armbandje en de rose gouden kleur past erg goed bij mijn horloge.



Het armbandje kost bij Roos €3,50 en verzending is boven de €20,- gratis! 
Neem ook zeker een keer een kijkje op haar facebookpagina (facebook.com/roosjewellery) of instagram (@roosjewellery).  

Roos & Ilah heel erg bedankt voor het armbandje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...