dinsdag 29 april 2014

Press News || Marks & Spencer Sleek and Sculpt Shapewear


Iedereen kent het wel, je ziet de mooiste kledingstukken, maar het staat je niet omdat het net dat ene vetrolletje accentueerd. Door de nieuwe Marks and Spencer Shapewear collectie kun je die kleding nu wel dragen! De zogenaamde Sleek & Sculpt collectie is gemaakt van ultrafijne, dunne en naadloze stog, waardoor het heerlijk comfortabel draagt.
Er zijn diverse mogellen verkrijgbaar (body, slip, broek en jurk), die onzichtbaar zijn onder ieder kledingstuk. Maar tegelijkertijd mogen ze ook best gezien worden! 

Met deze shapewear producten zie je er dus fantastisch uit in een strakke jurk, zonder een bezoek aan de sportschool!

Soozie Jenkinson, Head of Lingerie Design:
"De fijne stof en het 'tweede huid' uiterlijk maakt deze stukken volledig onzichtbaar onder kleding.
Het geeft u een fantastische vorm zonder dat iemand van uw geheim weet!"

Paschal Little, Head of Lingerie Innovations:
"De magische elementen van Sleek & Sculpt combineren een revolutionair nieuwe elastaan ​​dat dunner en sterker is dan enig ander met onze 'Cool Comfort ™' finishing,
voor comfortabel draaggemak de gehele dag en avond."

Persoonlijk vind ik corrigerend ondergoed erg fijn, het geeft niet alleen een mooi lichaam, maar het voelt ook lekker stevig aan om je lichaam. Ik ga er bijvoorbeeld rechter door zitten, doordat ik me meer in mijn rug gesteund voel. 

Draag jij wel eens corrigerend ondergoed? 

Follow: Twitter - Instagram - Facebook - Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Zelf draag ik een corrigerend hemdje.
    Ik draag deze tijdelijk tot ik wat meer ben afgevallen , het maakt het toch wat "slanker" en mooiere vorm.
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...