vrijdag 13 juni 2014

Fashion || ZARA Favorites




De ZARA is een prachtige winkel, als ik mezelf niet wist in te houden had ik daar heel wat kleding en accessoires gekocht. Helaas hebben ze ook veel prijzige artikelen. Toch ik dit wat ik had gekocht als ik een miljoen en een grote kledingkast had.

Trackschoen - €49,95



Tas van craqueléleer - €49,95


Houten armband - €9,95


Tracksandaal - €69,95


Pump met hak en enkelsluiting - €69,95


Leren citybag met opening - €119,00


Asymetrische partybox - €49,95


Leren slipper met print - €79,95

Verstelbare ring - €9,95

Wat zijn jouw favoriete items van Zara?

1 opmerking:

  1. Omg ik ben verliefd op elk item! Wat een prachtige schoenen & tassen collectie! Die houten armband is echt een musthave.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...