donderdag 11 september 2014

New in || Herschel Schoolbag

1 september ben ik met mijn opleiding begonnen. Voor mijn opleiding vind ik het erg fijn om een laptop mee te nemen en daarom had ik een tas nodig waar die laptop in kon. Ik heb veel gezocht op het internet en kwam uiteindelijk deze tas tegen van het Amerikaanse merk Herschel. Het merk is op dit moment steeds bekender aan het worden in Nederland en dus kon ik hem gelukkig gewoon op een Nederlandse site bestellen. 


De binnenkant is qua stof in alle Herschel tassen gelijk, wit met rood gestreept is echt kenmerkend voor Herschel. Mijn tas beschikt over een 15 inch laptopvak, het laptopvak is helemaal gevoerd met een erg zacht, velours stofje en beschermt mijn laptop dus erg goed.
Deze tas kostte €79,95 en heb ik besteld via travelbags.nl 

Wat voor schooltas hebben jullie? 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...