donderdag 9 oktober 2014

Video || Mini Home Tour



Afgelopen weekend ben ik samen met mijn vriend verhuisd naar ons nieuwe appartementje. Het is zeker al bewoonbaar en ik vind het ook al een erg fijne plek, maar het is nog niet af. Toch wilde ik er een korte video over maken. 
In deze video zie je dus alleen wat kleine gezellige hoekjes uit ons nieuwe huisje. Ook heb ik hieronder even neergezet waar alle spulletjes vandaan komen. 


De spulletjes in de video:
Box Letters - Xenos
Tea box - Action 
Letters M & I - Xenos
Foto op aluminium - Webprint 
Lamp met houden poot - Action 

Nepplanten in papier - Action
Love - Action 
Datumblok - Action

Glazen snoeppot - Action
Waxinelichthouder huisjes - Winkeltje in Limburg
Neppe bamboeplantjes in witte potjes - IKEA
Uil geurkaars - Primark 
Dienblad - Action
Neprozen - Action
Love - Action

Geurbrandertje - Action
Vaasjes - Smûk en smout
Nep bloemen - Action
Theeschaaltjes - Action
Dienblad - Action

Kussens - Primark 
Bank - IKEA 

Muziek:
Robby Hunter band - Hard on me

Follow: Twitter - Instagram - Facebook - Bloglovin - Youtube 

4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Je hebt een beetje dezelfde stijl als ik op mijn kamer, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je bent verhuisd, ik woon ook al ongeveer iets meer dan een jaar met mijn vriend en ons huis is ook nog niet af! Leuke spulletjes heb je X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En wat heb je een gave stijl! Precies zoals ik het ook wil. Leuke blog, ik volg je nu XO
    Http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! Die kussens zijn zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...