maandag 8 december 2014

My 21/2 blog birthday!

Wat gaat de tijd toch snel af en toe! Gisteren bedacht ik me ineens dat mijn blog op 8 december alweer 2 1/2 jaar bestaat. Op 8 juni 2012 begon ik namelijk met bloggen. Mijn blog heette destijds fashiontigerr en ik blogte toen een stuk meer over beauty dan nu. Toen ik een tijdje bezig was besefte ik me dat mijn interesse meer bij fashion lag dan bij beauty e.d. en daarom veranderde ik mijn blog van fashiontigerr naar invisiblecreations. Ook besloot ik een domeinnaam te kopen (allemaal geregeld door mijn vriend) en een nieuwe layout te maken. Dat is nu bijna 2 jaar geleden.



In de afgelopen 2 1/2 jaar heb ik ontzettend veel geleerd over bloggen, zaken doen en mezelf. Ik kreeg steeds meer bezoekers en volgers, ik kwam op perslijsten en werd uitgenodigd voor events en benaderd voor samenwerkingen. Iets waar ik erg trots op ben, ook al wil ik nog graag groeien. Ik ben van plan om nog heel lang door te gaan, want ik ben het bloggen nog lang niet zat.


Hoe lang blog jij al?

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, de tijd vliegt hè?
    Ik blog al vanaf mei 2011, dus dat is al zo'n 3,5 jaar, echt belachelijk lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo de tijd gaat snel zeg, gefeliciteerd met je blog verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blog verjaardag, ik heb net je blog ontdekt. Je hebt echt een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blog verjaardag;) Ik blog op middagtheecafe sinds 31 januari 14 maar daarvoor heb ik al 2 andere blogs gehad XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik blog net dik 3 maanden... Haha, nog lang geen verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik blog inmiddels ook al een hele poos, onder diverse namen maar sinds dit jaar helemaal blij met mijn huidige!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...