woensdag 29 april 2015

Favorites || April 2015

De maand april is echt voorbij gevlogen, ik had tentamens, inleverweken, een week om te bloggen en een verslag in te leveren en natuurlijk koningsdag en alle andere leuke evenementen. Natuurlijk had ik ook wat favoriete producten of kledingstukken die ik de afgelopen maand (her)ontdekt heb.



Mijn eerste favoriet van deze maand is mijn bomber van de Zara die ik op goede vrijdag in Alkmaar kocht. Hij is zo gemakkelijk te combineren en de bomber is gemaakt van een erg fijn, dun stofje, wat hem heel geschikt maakt voor de lente.

Een ander favoriet fashion item is mijn boyfriend jeans. Het is zo'n leuk lente item en fijn met een paar sneakers of mijn cut-out boots te combineren.

Favoriet nummer 3 is mijn beachwaves spray van Andrelon, het ruikt lekker en geeft je instant beach haar. Echt een aanrader!

Next up is deze grijze nagellak (met een lichte blauwe ondertoon) van het merk Safari. Ik kocht deze nagellak 2 jaar geleden op de markt voor een euro en had er tot 3 weken geleden nog nooit iets mee gedaan. Maar dit lakje bleek een leuk kleurtje en een goede dekking te hebben! Deze ga ik zeker nog veel dragen.

Last but not least, oogschaduw, iets wat ik zelden draag. Maar een subtiel glansje, voor als ik donkere lipstick op heb, vind ik wel mooi. Ik gebruik dan altijd de kleur taupe uit het au naturel palette van Sleek (het onderste palette, de kleur rechtsboven) of de kleur sand uit het w7 in the Buff palette (de 3e kleur van links). 

Niet heel veel favorieten deze maand, maar de items uit de vorige edities zijn gewoon ook nog steeds erg fijn! 

Wat waren jouw favorieten van deze maand?

4 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten heb je =)
    Die spray van Andrelon is echt heel fijn !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten heb je deze maand! Ik vind andrelon ook echt super fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleren! En die palette wauw! Heb je daar toevallig nog swatches/artikels van op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...