dinsdag 21 april 2015

Outfit || Boyfriend Jeans

Het is de laatste tijd erg lekker weer en ik trek er dan ook graag op uit om foto's te maken van mijn outfit. Deze foto's heb ik alweer een weekje geleden gemaakt, toen kon ik heerlijk zonder jas naar de stad. Ook 's avonds was het nog lekker en ging ik met mijn vriend naar het park om foto's te maken op de aanlegsteiger daar.






Blazer - Only, Shirt - Vero Moda, Boyfriend Jeans - Only, Riem - Hema, Schoenen - Converse All Stars

Ik vind het heerlijk om op zulke, wat warmere, dagen mijn broekspijpen een stukje op te rollen en om er sneakers onder te dragen. Mijn All Stars hebben de hele winter in de kast gestaan en nu kan ik ze weer volop gaan dragen.

Wat vind jij van deze outfit?

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...