zaterdag 11 april 2015

Trend Lente/Zomer 2015 || Minimalisme

Een tijdje geleden postte ik het eerste artikel over de trends voor de lente en zomer. Vandaag is de tweede aan de beurt, minimalisme. Dit is mijn favoriete trend voor de komende lente en zomer. Mijn stijl is sowieso al zwart en wit, maar daarnaast houd ik het ook graag simpel en daar draait het bij deze trend om. De outfits/items zijn veelal wit en om dat niet saai te maken wordt er veel gebruik gemaakt van verschillende materialen, texturen en er wordt gewerkt met laagjes. 


Ook voor deze post heb ik op internet items gezocht die binnen deze trend passen. Dit zijn mijn favorieten:

 Broek: ZARA

 Jurk: ZARA

 Top: H&M

Blazer: Costes

 Armband: ZARA

Jurk: ZARA

Ik vind deze trend echt onwijs leuk en ik ben zeker van plan mijn kledingkast nog "cleaner" te maken. Ik vind dat de minimalistische trend een chique uitstraling heeft en het heel erg rustig overkomt en dat vind ik erg belangrijk.

Wat vind jij van deze trend? 

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie trend is dit, ben ook echt weg van zwart/wit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen :D Vind vooral dat topje van h&m mooi ^_^

    ❤ Sann
    www.Piixel.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...