vrijdag 12 juni 2015

Inspiration || Minimalist Fashion [Summer]

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten draag ik alleen maar zwart, wit en grijs en mijn stijl kun je dan ook prima als minimalistisch omschrijven. Nu de zomer eraan komt, heb ik weer nieuwe inspiratie nodig voor outfits. In de winter draag ik vaak een simpele lange trui met een skinny jeans of gewoon een zwart shirt met mijn zwarte jas, maar voor de zomer werkt dat net even iets anders. Ik speurde het internet af naar wat inspiratiemateriaal en ik deel het vandaag. 

Bron
Bron
Bron
Bron
Bron
Bron
Bron

Ik hou echt van minimalisme en mijn kast bestaat dan ook voornamelijk uit zwart en wit (ik heb echt 2 zalmroze items en 1 navy blazer). Deze outfits geven me zeker inspiratie voor zomer outfits. Mocht je nog meer inspiratie nodig hebben, mijn Tumblr & Pinterest staan er vol mee. Daar kun je dus gerust even een kijkje nemen.

Wat vind jij van minimalistische kleding? Of minimalisme in het algemeen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...