maandag 27 juli 2015

Favorites || June & July 2015

Misschien was het je al opgevallen, maar de favorieten van de maand juni ontbreken op mijn blog. Door de tentamenperiode en vakantie was ik er niet aan toe gekomen om de foto's te maken en een artikel te schrijven. Ook nu heb ik weinig tijd, maar ik vond gisteravond net voor zonsondergang nog een momentje om wat foto's te schieten. De maand juli is inmiddels ook alweer bijna voorbij en dus combineer ik de twee maanden en behandel ik de favorieten in 1 post. 


In Italie was het natuurlijk super warm en dus heb ik vooral in mijn bikini bij het zwembad gelegen. Deze witte kocht ik net voor vertrek in de sale bij H&M. Ik heb wel gewacht tot ik iets bruiner was voordat ik hem ging dragen, wit kan namelijk heel bleek maken en heel bruin. Tijdens deze vakantie heb ik een hele flacon zonnebrand met bronze opgemaakt, ik gebruikte deze van Nivea in spf 30. Op de markt kocht ik een simpele, maar super fijne zonnebril. Deze heeft geen vleugeltjes en kon ik dus gemakkelijk op mijn hoofd zetten zonder dat mijn haren er in vast gingen zitten. Het leesvoer wat ik mee had was deze vogue. Hierin staan de eerste lookbooks voor de herfst, de trends zien er veelbelovend uit en ik ga op zoek naar beeldmateriaal voor nieuwe trendposts.

Natuurlijk lag ik ook wel eens niet in mijn bikini en dan droeg ik deze shorts van H&M. De zwarte is van 2 jaar geleden en de spijkershort is al een jaar of 3/4 oud. Beide zitten ze super fijn en zijn ze niet te kort. De witte top van Only was een aankoop die ik net voor vertrek deed. Ik had totaal geen tops in mijn kast liggen en dus kocht ik deze en nog een andere variant. Ik heb deze echt super veel gedragen en hij gaat ook zeker mee op mijn volgende trip.

Niet heel veel favorieten, maar in Juni had ik veel overlapping met de maand mei en op vakantie gebruik ik gewoon weinig verzorgende/beauty producten. Binnenkort hoop ik trouwens weer meer outfitposts te kunnen plaatsen! Stay tuned!

Wat zijn jouw favorieten van deze zomer?

1 opmerking:

  1. Hele schattige bikini zeg! Mijn favorieten zijn denk ik mijn mac lipstick sin en mijn skater skirt :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...