dinsdag 10 november 2015

Report || Opening H&M Flagshipstore + Haul

Precies een week geleden was ik, samen met meer dan 500 andere genodigden, aanwezig bij de opening van de H&M Flagshipstore in Den Haag. Naast de opening van de winkel, werd ook de lancering van de Balmain x H&M collectie gehouden en mochten "wij" alvast pre-shoppen. In deze post laat ik je zien hoe de nieuwe winkel eruit ziet en uiteraard of ik iets heb kunnen scoren!

De nieuwe winkel werd dus geopend in Den Haag. Voor de opening ben ik daar even gaan winkelen en bezocht ik het Gemeentemuseum en het Nieuwe Instituut (Rotterdam), over beide tentoonstellingen komt binnenkort een post online.  De winkel ging vervolgens om 19.00 "open" en ik ging naar binnen. De dresscode was "Sparkling Nostalgia", nou heb ik niet bepaald nostalgische en glinsterende kleding in mijn kast, dus koos ik voor een zwarte skinny, mannenschoentjes, een zwarte blazer, een witte top met borduursel en mijn nieuw gekochte fake fur gilet. Bij binnenkomst gaf ik mijn jas (en tas, die ik twee minuten later weer ophaalde) af en kreeg ik meteen een glaasje drinken. Vervolgens was het wachten geblazen. De Balmain collectie moest nog bij worden gevuld en er waren nog enkele BN'ers aan het shoppen, dus we moesten wachten tot die klaar waren. Toen het dan eindelijk zover was, ging de hele meute in een keer op de collectie af, deze was dan ook in no-time uitverkocht! Ik hou totaal niet van dat duwen en trekken en dus heb ik mijn items van de wishlist niet kunnen scoren. Wel paste ik nog een shirtje, maar die heb ik uiteindelijk terug gehangen.

Dan over naar de winkel! De winkel is gevestigd in de Bonneterie, een prachtig pand in de Haagse binnenstad (Gravenstraat 2 om precies te zijn), wat 4 verdiepingen telt. De eerste drie verdiepingen zijn voor vrouwen en de bovenste verdieping is voor de heren. De winkel heeft een ruim assortiment aan kleding en heeft ook een home- en beauty-afdeling. De winkel is naar mijn mening mooi ruim opgezet en er zijn veel hoekjes met mannequins die de kleding showen.



Deze H&M is zeker een bezoekje waard!

Haul
Uiteraard ging ik niet met lege handen naar huis, ondanks dat ik niets heb kunnen scoren van de Balmain-collectie. Zo ging ik onder andere naar de Sostrene Grene, die pas geopend is in Den Haag.
Bij de Sostrene Grene kocht ik deze mooie zilveren kledinghangers voor €0,24 per stuk en ik nam een aantal kaarten mee. De ansichtkaarten voor kerst waren €0,43 en de dubbele kaarten (met super leuk marmer motief, ook zonder tekst) waren €0,72. Mocht je de H&M Flagshipstore gaan bezoeken, dan raad ik je ook zeker aan om even bij de Sostrene Grene langs te gaan aan de Spuistraat!

Zoals ik hierboven al vertelde kocht ik een nieuw fake fur gilet bij de H&M. Ik vind het een super leuk ding en hij is gemakkelijk over een jasje of blazer te dragen. Zo droeg ik hem tijdens de opening dus over mijn zwarte blazer. Ik ben hier heel blij mee. Deze kostte €34,95.
Ook kocht ik bij de H&M dit paar oorbellen. Het is eigenlijk een setje van 2 paar, maar de andere helft miste en dus mocht ik deze voor €3 i.p.v. €7 meenemen. Ik vind ze erg apart en daardoor erg leuk.
Bij de Claires kocht ik een setje met neppe piercings. Ik draag mijn neppe helix van de Primark namelijk erg graag en ik wilde een paar extra. Dit pakje van 3 kostte €9,90.

Tot slot kreeg ik tijdens de opening nog een leuke goodiebag met een hele lekkere en leuke geurkaars erin. De geurkaars ruikt naar vanille (echt mijn favoriet) en hij is erg leuk vormgegeven (het lijkt een beetje op een ananas ofzo). De geurkaars zat ook nog eens in een hele leuke en handige canvas tas van de Bonneterie.


De H&M Flagshipstore is een prachtige winkel die zeker het bezoeken waard is. Ondanks dat ik het truitje dat ik wilde uit de Balmain collectie, niet heb weten te bemachtigen, ben ik voor de rest goed geslaagd en had ik een erg leuke dag. Bedankt H&M voor de uitnodiging!

Wat vind jij van de Flagshipstore? En heb jij iets gekocht uit de Balmain x H&M collectie?

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er goed uit! Jammer dat je niks van de balmain collectie hebt kunnen scoren, maar als je daarvoor zo moet trekken en duwen dan is dat ook vreselijk en zou ik het ook niet gedaan hebben! Leuk dat je aanwezig mocht zijn bij de opening :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiiiii, ik dacht ik ga gelijk je blog opzoeken na gisteren! Was leuk je te ontmoeten :) Ik woon in Den Haag maar ben zelf nog niet naar die H&M gegaan en die Sostrene Grene ken ik al helemaal niet, maar die ga ik zeker even opzoeken! Hele leuke items heb je gehaald, vind die oorbellen van H&m zo leuk!
    x Tiffany

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook erg leuk je te ontmoeten, het was gezellig! Beide winkels zijn echt een aanrader, vooral sostrene grene is erg schattig en heel betaalbaar! Tot de volgende keer! Liefs!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...