donderdag 7 januari 2016

Outfitrecap || 2015 [deel 2]

Net zoals vorig jaar doe ik ook dit jaar weer een outfit recap van het afgelopen jaar. Aangezien het er vrij veel zijn, doe ik dat dit jaar in twee delen. Vorige keer kon je deel 1 al bekijken, daarin stonden alle outfits van 1 januari t/m 31 juni 2015. In deze post laat ik outfits zien die ik in het tweede half jaar van 2015 op mijn blog heb geplaatst. Ik vind dit zelf erg leuk om te zien, vooral ook omdat de vooruitgang in de kwaliteit zo goed te zien is. Ik ben op dat gebied echt nog niet op het niveau waarop ik graag zou willen zitten, maar het gaat steeds beter!
Augustus
Above Town

The White Backpack

September
Wearing the Gilet

Ready for Fall

Shooting in the City

Vogue's Fashion Night Out

Oktober
Striped Turtleneck

On a Misty Morning

November
Grey Trenchcoat

Stripe it Up

That 70's Denim Skirt

Pre-Shopping @ Balmain x H&M

December


En toen waren we 33 outfits verder! Volgend jaar hoop ik nog meer en nog betere foto's te kunnen maken van mijn outfits. Ook hoop ik meer mensen met mijn outfits te kunnen bereiken en inspireren. Ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen! 

Welke outfit is jouw favoriet? En wat zijn jouw goede (blog)voornemens voor 2016?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stijl heb jij! Ik zou alles zelf ook zo kunnen dragen haha :) en van de eerste twee foto's krijg ik alweer helemaal zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi hoe je alle outfits op een rij hebt gezet, er zitten een paar hele leuke tussen zie ik. Ben benieuwd hoe je er dit jaar uit zal zien. keep it up xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stijl heb je! Ik zou ze alle outfits dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke stijl! Ik vind de foto's ook erg mooi! Ik kijk uit naar al je nieuwe outfits!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...