woensdag 18 mei 2016

Event || Lifestylelab


Alweer een tijdje geleden bezocht ik het Lifestylelab van MissPublicity en WEPR. Een evenement met allerlei verschillende merken, van eten en drinken tot home-accessoires en sjaals. Ik neem je mee langs de stands.



Het event vond plaats bij Amsterdam Flavours op het Westergasterrein in Amsterdam. Ik had verschillende gebouwen op dit terrein al eens bezocht, maar hier was ik nog niet geweest. Het was een kleine, knusse locatie met 2 verdiepingen. Ik liep meteen naar boven. Boven stonden een aantal merken op mij te wachten, ik besloot WoonExpress als eerste te bezoeken.


Woonexpress had een deel van haar collectie meegenomen en daarmee het hoekje heel schattig ingericht. Zeg nou zelf, van deze items krijg je toch spontaan zin in de zomer? Daarnaast kon je je eigen servies/decoratie versieren. Ik besloot een schaaltje te personaliseren, hieronder te zien in de instagramfoto. Op de ene kant staan de initialen van mijn blog: IC en op de achterkant staat een ananas. Ik moet wel bekennen dat ik het bakje nog steeds moet afbakken.



Boven stond ook Karvan Cevitam met de GO. Dit handige flesje ken je misschien al, ze zijn er nu ook in de smaak Sinaasappel en Cassis. Die laatste smaak is echt mijn favoriet! Verder stond Delmonte er met een nieuwe soort ananas in blik, Delmonte GOLD, echt super lekker! Ginger Love, een Belgisch organisch theemerk stond met twee heerlijke smaken ook boven. Ik probeerde de Ginger Love koud uit en ik ben echt fan van dit natuurlijke drankje. 


Een ander nieuw merk wat ik ontdekte op het event was Erlolah. Erlolah maakt handgemaakte, vintage shawls. Sjaals worden op vintagefairs, rommelmarkten en bij kringloopwinkels gekocht en vervolgens gecombineerd en eventueel extra opgepimpt met nieuwe biesjes. Op deze manier is iedere shawl uniek en bestaat er zelfs een kans dat je een echte vintage Hèrmes om je nek hebt hangen. 

Door naar beneden: hier stond Johnny Loco, een Amsterdams merk wat bekend is van hun fietsen, maar wat ook horloges en andere accessoires verkoopt.

Ook Gallo stond beneden met een stand. Gallo wijnen ken je misschien wel uit de supermarkt. Het zijn budget wijnen. Ik heb de heerlijke rosé uit de goodiebag mogen proberen en raad je zeker aan eens een wijn van Gallo te proberen.

Op het event werden heerlijke snacks geserveerd die daar ter plaatse bereid werden.


Bij de heerlijke snacks, waarover ik hierboven vertelde, werden de sauzen van Santa Maria geserveerd. Ik was nooit echt van de BBQ-saus, maar in combinatie met de pulled-pork en de hamburger smaakte het zo goed, ik ben om!



Last but not least, deze heerlijke verse limonades. Het was een vrij warme dag dus ik had dit echt precies nodig. 

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad op het event en ik heb erg leuke, nieuwe merken leren kennen. Bedankt Miss Publicity! Binnenkort kun je nog een vervolg op dit artikel verwachten, waarin ik mijn mening geef over een (hopelijk) heerlijk product. Stay tuned! 

Ga jij wel eens naar events? En wat vind jij van deze merken?

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er leuk uit zeg! Ik ben nog nooit naar een event geweest maar het lijkt me super gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit! Mij lijkt het zo leuk om op deze manier nieuwe merken te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...