zaterdag 9 juli 2016

Favorites || June 2016

Ein-de-lijk, ik heb zomervakantie! Eergisteren had ik mijn allerlaatste tentamen voor het komende half jaar. Vanaf september zal ik aan een hele leuke stage beginnen, heb er nu al zin in. Eerst is het uiteraard tijd voor vakantie! Volgende week vertrek ik naar Tenerife. Verder is de maand juni alweer voorbij en dus is het tijd voor een artikel over mijn favorieten van de maand!
Mijn eerste favoriet zie je in de beginfoto, mijn skull. Hij komt van de Action waar ik hem voor €18,95 kocht.
Een favoriet die ik inmiddels alweer een tijdje gebruik, is dit micellair water van HEMA. Ik vind het een erg zachte reiniger die mijn ogen en de rest van mijn gezicht goed reinigt. Zeker voor een budget reiniger (€2) vind ik hem erg fijn!

Een fashion favoriet van deze maand zijn deze slippers van H&M Divided. Ik vond ze vorig jaar al erg gaaf, maar heb ze toen niet gekocht. Nu zag ik ze weer hangen en kon ik ze uiteraard niet weer laten liggen. Ze lopen erg comfortabel en ik vind ze ook erg leuk staan.

Een andere favoriet op het gebied van fashion is dit schattige en vooral handige tasje van Mango. Ik kocht hem een maandje geleden in de Sale en ik kan echt niet meer zonder.

Qua parfum is deze van Rituals: ritual of sakura, mijn favoriet. Het is een frisse body mist die ook als bed mist gebruikt kan worden. Het is een heerlijke frisse, bloemige geur, heerlijk voor de zomer. 

Tot slot mijn favoriete outfit! Werkelijk alle items in deze outfit zijn mijn favoriet, zowel bij elkaar als los. De broek van ZARA draag ik minstens 1x per week en het leren jasje draag ik vrijwel dagelijks, net als de NIKE's. Het jurkje draag ik graag met wat warmer weer. Daarnaast draag ik het ook graag als top in een outfit zoals deze.

Wat waren jouw favorieten van juni? 


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...