zondag 7 augustus 2016

Favorites || July 2016

Daar ben ik weer, terug van weggeweest! Afgelopen maand ging zo ontzettend snel. Ik ben de helft van de maand op vakantie geweest naar Tenerife, waar ik veel heb gefilmt. Verder heb ik daarna alles proberen in te halen qua Youtube en het lezen van blogs. Vervolgens spendeerde ik een dag op mijn kamer zodat ik deze op kon ruimen, waarna ik het heb verkocht op de markt en ik bezocht een heerlijk feest/bijna een festival hier in de buurt. Nu, nu ben ik terug! De maand juli is dus alweer voorbij en daarom zet ik graag mijn favoriete items op een rijtje in deze blogpost. Lees je mee?

Kleding 
De eerste favoriet van de maand juli is dit paar schoenen van ZARA. Ik kocht dit paar tijdens mijn vakantie in Tenerife en draag ze sinds toen bijna dagelijks. Ze zijn gemaakt van scuba (van dat surfpak materiaal) en zijn daardoor erg comfortabel.

Mijn tweede favoriet kocht ik bij Primark. Het is een zwarte halterbody die erg leuk staat op een short of een high-waist broek of rok. 

Mijn favoriete broek (naast de altijd favoriete zwarte skinny) is deze maand een witte broek van Pieces. Het is een broek met wat gaten en "versleten" plekken en is aan de onderkant gerafeld. Het is een hele chille broek die ook wat hoger in de taille zit en die niet helemaal lang is.

Het volgende favoriete item kocht ik ook tijdens mijn vakantie in Tenerife. Tenerife had namelijk een stradivarius (meerdere filialen zelfs). Voor wie die winkel nog niet kent, het hoort bij dezelfde keten waar ZARA, Pull & Bear en Bershka bij horen, maar is de goedkopere versie van deze winkels. Dit heerlijke jurkje kocht ik in de sale voor 7,99 en is echt perfect voor zowel het zomerse weer daar en het weer hier. 

Mijn favoriete bikini van de vakantie van dit jaar is deze van Primark. Het is een zeer goede replica van de bekende TRIANGL-bikini, hij heeft zelfs dezelfde kleuren. 

Mijn nieuwe favoriete zonnebril kocht ik ook op Tenerife. Dit heerlijke, zomerse model heeft een transparant montuur en blauwe glazen. Het fijne aan deze bril is dat hij geen pootjes heeft bij de neus, waardoor ik hem in mijn haar kan zetten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij vast gaat zitten.

Beauty
In de zomer vind ik het heerlijk om een body cream te gebruiken. Hierbij wissel ik graag af, maar deze Honey Touch van Rituals is wel mijn favoriet. Hij is heel voedend en trekt lekker in, daarnaast ruikt hij natuurlijk ook heerlijk. 

Random
Wat ik tijdens mijn vakantie ook heb gedaan is het lezen van een boek. Na het eerste boek van Anna Nooshin (On top) was ik ook erg benieuwd naar haar nieuwe boek: On life. Het is een praktisch, klein boekje met 150 pagina's. Ik heb er bij het zwembad 1 keer in gelezen en las de rest tijdens de vlucht terug naar huis. Dit boek is een echte aanrader!

Wat zijn jouw favorieten van de maand juli? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...