dinsdag 3 januari 2017

Happy 2017! - What is going to happen in 2017? & are you becoming an insider on my blog?


Gelukkig nieuwjaar allemaal! Een nieuw jaar betekend nieuwe kansen en nieuwe doelen. Het afgelopen jaar was voor mij op bloggebied niet een erg sterk jaar. Doordat ik 40 uur per week op stage zit en iedere dag 3 uur aan het reizen ben, is mijn blog er niet echt van gekomen. Ik heb nog genoeg outfitfoto's die ik het afgelopen half jaar heb gemaakt, maar kom er niet aan toe om deze op mijn blog te zetten, WIFI in de trein trekt het niet en 's avonds komt het er niet meer van. In 2017 wil ik het bloggen weer gewoon op gaan pakken en ik wil mijn plannen graag in deze blogpost bespreken.



Wat staat er in 2017 tot nu toe allemaal op de planning?

Sporten met Improve Health
Allereerst wil ik het sporten weer op gaan pakken en wil ik meer op mijn eten letten. Gelukkig helpt Improve Health mij bij het bereiken van mijn doel. Op hun nieuwe website staan zowel trainingsoefeningen als de lekkerste en beste recepten, ook kun je er gemakkelijk je voortgang in bijhouden. Ik mag hun programma een tijdje uitproberen.

EN..... Ik mag 1 van mijn lezers ook een maand lang gratis laten trainen!! Dus wil jij 2017 ook goed beginnen en wil je mij 2x een korte review van het programma sturen, laat dan een reactie achter onder deze blogpost en wie weet kies ik jou als insider voor mijn blog!

Events & Bloggen
Naast sporten wil ik dit jaar ook weer meer events gaan bezoeken, ook dit is er door stage helaas vrijwel nooit van gekomen. Vanaf februari begin ik weer met lessen en ik hoop dat er dan meer tijd is om te bloggen en events te bezoeken. Ik wil in ieder geval meer outfitposts gaan uploaden!

Minor
Dat brengt mij ook meteen bij het 3e puntje: Ik ga een half jaar studeren in Gent! Zoals je misschien wel weet, studeer ik Fashion & Textiles. Ik zit nu in het derde jaar van die studie en loop op dit moment een half jaar stage. Begin februari is dat afgelopen en dan begin ik met mijn minor Modetechnologie in Gent. Ik heb er heel veel zin in!


Wat zijn jouw doelen voor 2017? En lijkt het je leuk om fit-insider van mijn blog te worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...