donderdag 14 juli 2016

FashionWeek || Juli 2016 - Two Legged Creatures

Afgelopen week was het weer Amsterdam FashionWeek. Ik bezocht 1 show, op zaterdag, van Two Legged Creatures. Afgelopen Januari bezocht ik de show van dit label ook al en ik vond de collectie toen erg gaaf. Uiteraard had ik geen idee of deze collectie vergelijkbaar zou zijn met de vorige en dus ging ik zaterdag zeer nieuwsgierig richting de Westergasfabriek. Ben je benieuwd naar de collectie? Lees dan snel mee!












De show was geïnspireerd op outfits van klassieke ballerina's (meteen terug te zien in de schoenen) gecombineerd met de 90's club cultuur (te herkennen aan het haar). De muziek tijdens de show was erg rustig en de modellen pasten steeds hun tempo aan, van heel langzaam naar iets sneller, erg mysterieus.

Trends die te zien zijn in deze collectie: Metallic, bomberjacks, pantalons en de (klokkende) A-lijn.

De show is hier terug te zien: 



Ik vond het een gave show en een mooie collectie! Ik ben nu al benieuwd naar de volgende! Ik heb vanaf nu vakantie, en heb mijn tweede studiejaar gehaald. Ik ga eerst even vakantie vieren in Tenerife en hoop snel weer bij jullie terug te zijn met nieuwe blogposts!

Wat zijn jullie plannen voor de komende tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...