woensdag 22 maart 2017

Review || Powerbank van telefoonhoesjestore.nl + Winactie shoptegoed

Ken je dat, dat je halverwege de dag ineens ziet dat je batterij al op 40% is? Ik heb dat zo ongeveer dagelijks. Helaas heb ik niet altijd een stopcontact in de buurt en deed ik tot voor kort dan maar erg zuinig met mijn batterij. Daar is sinds kort verandering in gekomen! Ik heb van Telefoonhoesjestore.nl namelijk een grote powerbank gehad, in deze review deel ik mijn ervaringen met deze powerbank én ik heb een leuke winactie voor jullie!



Eerste indruk
Mijn eerste indruk is dat de powerbank groot is, maar nog goed mee kan in je tas (zelfs in mijn kleine clutch). Doordat de afmetingen niet op de website staan, had ik geen idee wat ik qua afmetingen en gewicht kon verwachten. Ik heb de powerbank voor jullie even opgemeten:
Lengte: 16cm
Breedte: 7,8 cm
Hoogte: 2.1cm
Gewicht: ?


Verder valt mij op dat de powerbank er simpel uitziet, geen poespas, gewoon de nodige tools. Zo bevat de powerbank 4 led-lampjes die aangeven hoe vol de batterij nog zit, deze kun je aanzetten met het knopje eronder. Met dit knopje kun je ook het (zak)lampje bedienen, dit doe je door er dubbel op te klikken.

De powerbank heeft 2 usb-poorten, 1 van 1 Ampère en 1 van 2 Ampère. Zelf heb ik er steeds voor gekozen om mijn telefoon op te laden met de poort van 2 Ampère, dit gaat namelijk sneller. Uiteraard heb ik de powerbank ook getest met 2 apparaten, hier was ik minder tevreden over. Misschien was de powerbank niet voldoende opgeladen of misschien werk het sowieso niet, maar het was bij mij niet mogelijk om beide iPhones tegelijk op te laden. Voor mij is dat geen probleem, omdat ik de powerbank enkel voor mijn eigen iPhone wil gebruiken en daarvoor werkt hij super!


Bij de powerbank wordt ook een multifunctioneel snoertje geleverd. Hiermee kun je de powerbank opladen, maar dit snoer kun je ook aan je telefoon (of ander apparaat wat je wilt opladen) koppelen. Hij bevat zowel een 30-pins als 6-pins iPhone aansluiting, als een micro-USB en mirco-HDMI. Mijn iPhone is nogal kieskeurig op het gebied van oplaadkabels en pakt enkel de originele. Ik gebruik deze kabel daarom alleen om de powerbank zelf mee op te laden.

Op de powerbank staat ook alle productinfo, handig voor wanneer je hem meeneemt op reis. Op het vliegveld wordt namelijk de capaciteit van je powerbank gecheckt, een te grote powerbank of een powerbank met onbekende capaciteit mag niet mee. Deze als het goed is wel (ga ik binnenkort testen!).

Mijn mening
Ik heb de powerbank van telefoonhoesjestore.nl inmiddels een tijd getest en kan zeker zeggen dat ik er super tevreden over ben. Het is een goedkope powerbank, zeker voor de hoeveelheid mAh die je ervoor krijgt. Ik kan mijn iPhone er in ieder geval 2x volledig mee opladen. Ik neem de powerbank zeker mee naar een dagje-uit of wanneer ik voordat ik de deur uitga vergeten ben mijn telefoon op te laden. Zo hoef ik er gedurende de dag in ieder geval niet over in te zitten of mijn batterij het einde van de dag haalt.

Over Telefoonhoesjestore.nl
De website waar ik mijn powerbank vandaan heb is dus telefoonhoesjestore.nl. Zij bieden telefoonhoesjes voor zowel de gangbare modellen (samsung en iPhone 7) als de minder bekende modellen en merken (bijvoorbeeld Wiko & Alcatel) en accessoires aan tegen een zeer scherpe prijs én zonder verzendkosten! Ik had mijn bestelling op een werkdag voor 16.00 geplaatst en deze werd de volgende dag al geleverd!

Winactie!
Mocht je net zoals ik ook regelmatig met een lege telefoon lopen of ben je toe aan een nieuw telefoonhoesje of nieuwe accessoires? Dan heb ik zeker iets leuks voor je, ik mag namelijk in samenwerking met telefoonhoesjestore.nl €20,- shoptegoed weggeven! Wat moet je hiervoor doen:

- Volg mij op instagram: @iidwerd
- Volg mij op facebook: Invisible Creations
- Laat een reactie onder dit artikel achter dat je meedoet!
- Voor extra kans kun je iets over de winactie posten op social media, vergeet mij niet te taggen (zie kanalen onder de post) in het bericht. Op die manier kan ik zien dat je extra kans wilt maken!

Winactie loopt t/m 30 april 2017

Al met al ben ik dus erg tevreden! Ik kan zowel de website als de powerbank op zich zeker aanraden, dus ben je nog op zoek naar een leuk iPhone 7 hoesje of accessoires voor je telefoon, dan kun je gerust een kijkje gaan nemen! Vergeet ook vooral niet mee te doen aan de winactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...