zaterdag 30 juni 2012

Mijn nagellak stash

Het leek me leuk een keer een stash te doen, maar aangezien ik nog niet echt veel heb op het gebied van make-up, heb ik ervoor gekozen om mijn nagellak stash aan jullie te laten zien. Het zijn 38 nagellakjes (ook niet super veel maargoed), ik heb ze per merk op de foto gezet. So enjoy!




Dit zijn mijn nagellakjes, het past niet echt meer mooi in het kistje, dus vandaar dat ik het maar even zo op de foto heb gezet.

Da lakjes, De linker is crack.
Merkloze lakjes




Essence lakjes, sowieso 1 van mijn 3 meest favoriete nagellak merken!

Miss Sporty, vind ik een erg fijn merk en hebben altijd leuke kleurtjes.





Catrice, erg fijne lakjes die lang blijven zitten. Dat laatste lakje heb ik geloof ik van mijn moeder,  het is in ieder geval een oud lakje. 
Etos lakjes & base coat
Pieces lakje
Claire's lakje gekocht in Praag
En als laatste nog een Rimmel lakje, die ik wel erg fijn vind, maar niet vaak draag omdat het best wel glittert.
Ik ben zeker van plan mijn stash uit te breiden, vooral catrice lakjes zou ik er nog graag in willen hebben en misschien nog een schattig roze essie lakje. xo

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...