vrijdag 29 juni 2012

Review: Andrelon Glad en Steil


Ik had jullie al verteld dat ik een review zou schrijven over de Glad & Steil crême van Andrelon. Je kunt deze crême gebruiken in droog en vochtig haar. Je hoeft de crême niet uit te spoelen, maar alleen even uit te kammen. Ik heb het geprobeerd in droog en vochtig haar. Dit is mijn conclusie:


In vochtig haar: Ik heb nog al dik haar, op de verpakking stond dat je 2 pompjes crême over je handen moest wrijven en daarna in je haar moest masseren. Ik heb dus eerst 2 pompjes in mijn haar gedaan, maar zelfs voor mijn dikke bos haar was dat echt te veel! Ik raad daarom aan om 1 pompje te doen, mijn haar voelde na die keer dat ik 2 pompjes deed echt heel vet aan. 
Als je dun haar hebt zou ik een klein pompje doen. 
Ik ben verder wel erg tevreden over het resultaat, je haar wordt er echt super glad van. Steil iets minder maar het helpt zeker. Zelfs mijn vriendinnen vonden mijn haar glad, en ja, dat is echt nog nooit gebeurd! 

In droog haar: De werking is goed, maar ook hier moet je er dus om denken dat je absoluut niet te veel in je haar doet. Probeer eerst met een klein pompje, je kunt er altijd nog een beetje bij doen. Ook in droog haar ben ik tevreden over het resultaat. De crême zorgde er weer voor dat mijn haar mooi glad werd en deze keer ook vrij steil. 

Op het pompje staat vermeld dat de crême er ook voor zorgt dat je haar beter handelbaar is. Ik heb dit geprobeerd door met een fijne borstel door mijn haar te gaan nadat ik de crême had aangebracht. Mijn haar is normaliter heel erg klitterig en ik kom er soms met een grove kam al niet doorheen. Na het aanbrengen van de crême ging dit inderdaad een stuk gemakkelijker. 

Ik zou deze crême echt aanraden als je een beetje springerig en/of pluizig haar hebt. Echt steil wordt je haar er niet van dus daar zou ik het niet speciaal voor kopen. 
De crême kostte €1,99 bij de action.

1 pompje
2 pompjes

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...