donderdag 28 juni 2012

New in: Nieuwe schoenen :a

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe schoenen, vandaag even lekker geshopt. Ook al is dit mijn 25e paar schoenen. I LOVE THEM ♥.♥
De schoenen zijn van Nike en het type heet Delta Lite, ze kosten normaal €85,- maar nu €70.
Ik heb gister niets gepost, ik kon de review niet meer afkrijgen dus vandaag dan maar even 2 posts.

Dit zijn de schoenen:


Verder heb ik nog een aantal kleine accessoires gekocht, ik heb zegmaar een koopverbod voor kleding.. 

Roze armbandje (€1,98 - Skooter)


Lipgloss (€2,95 - H&M)


Oorbellen (€3,95 - Envy)

Ik heb ook nog een paar vans die ik ga kopen alleen waren ze er even niet in mijn maat. Dat zijn zwarte vans met 3 dubbele zool en witte stiksels. Zoals op deze foto
foto: Girlsscene forum
xo

2 opmerkingen:

  1. Die nike schoenen zijn echt heel leuk. Vans zijn altijd fijn, passen overal bij! Heb ze ook! :-)

    P.s. ik volg je ook op bloglvin nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...