woensdag 11 juli 2012

Review: MAX smokey eye set

 Ik heb laatst het smokey eyes setje van MAX gekocht bij de action, ik had op meerdere blogs al gelezen dat vooral de mascara erg goed was. Aangezien dit setje maar €1,60 kost vond ik het wel de moeite waard om dit uit te proberen.



 Swatch:
Op het eerste gezicht ziet het setje er goed uit, de donkergrijze en witte kleur lijken goed gepigmenteerd en het oogpotlood ziet er goed uit. De lichtgrijze kleur doet het iets minder goed.


Eenmaal op het oog aangebracht blijken de kleuren niet zo goed gepigmenteerd. Het kost veel moeite de kleuren op je oog te krijgen en het kleurverschil tussen de kleuren is niet zo duidelijk als ik had verwacht. Het oogschaduw paletje valt me dus erg tegen, ook al kostte het setje maar €1,60, ik had het iets beter verwacht. 


Het oogpotlood deed ook op het oog goed zijn werk. Ik heb het gebruikt om de oogschaduw aan de buitenkant van het oog (boven en onder) iets donkerder te laten worden. Ook de waterlijn doet het oogpotlood het goed. Over het oogpotlood ben ik dus erg tevreden, het puntenslijpertje als dop vind ik ook erg handig.


Als laatste de mascara, ik had gehoord dat deze erg goed was en dat je alleen om de mascara het setje al zou moeten kopen. Ik heb van mezelf hele donkere wimpers en ik zoek dus een mascara die mijn wimpers wat dikker, langer en iets zwarter maakt. Deze mascara deed dat eigenlijk niet, qua kleur zag je niet of ik mascara of geen mascara op had. Mijn wimpers leken wel iets langer. Ik vind de mascara dus ook niet een heel groot succes, aangezien ik niet opzoek ben naar een mascara met dit resultaat. Als je een natural look wilt en het eruit moet zien alsof je geen mascara draagt, is dit wel een geschikte mascara. 
Het borsteltje is wel erg fijn, je krijgt er geen vliegenpootjes-wimpers van. Dat vind ik dan opzich wel weer fijn, voor mijn onderwimpers zal ik deze mascara nog wel gaan gebruiken. 


Ik ben niet erg tevreden over dit smokey eyes setje van de action, maar ach, wat mag je ook verwachten voor die prijs. Echt een aanrader vind ik het niet, maar nogmaals, als je een mascara zoekt voor een natural/nude look zoekt is het wel een geschikte mascara. Het oogpotlood werkt ook goed, maar die zijn ook per 3 te verkrijgen bij de action dus dan is dat een betere optie. 
Ik hoop dat jullie iets aan mijn review hebben gehad. 

Is er misschien nog iemand die ook dit setje heeft? Wat zijn jou ondervindingen?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...