vrijdag 20 juli 2012

Stash: schoenen

Bij het opruimen van mijn kamer zag ik gisteren hoeveel schoenen ik eigenlijk heb. Ik hoor wel eens van mensen dat ik veel verschillende schoenen draag, maar ik tel ze eigenlijk nooit of iets in die richting. Het leek me dan ook wel eens leuk om mijn schoenen stash te laten zien, of nouja stash.. Mijn schoenen staan altijd overal, hakken en schoenen die ik niet super veel draag, staan onder mijn bed en de rest staat eigenlijk in de gang of in de kast. Voor de foto's heb ik al mijn schoenen maar eens proberen op te zoeken, maar ik heb ze niet eens allemaal kunnen vinden. Dit is in ieder geval mijn schoenen verzameling, want zo kun je het wel bijna noemen. Het wordt een lange post, maar het is niet anders. Enjoy!

De merken staan er van links naar rechts onder. 
Mijn Hakken:


Monshoe - Novocento - Graceland - Blink


coccuel - (merk weet ik niet, in de hak staat: Pearlz Do the dont's )

Laarzen, Fake Uggs & paar verdwaalde hakken:


2-bizzy - Geen idee welk merk - FUGU - Merk niet meer te lezen

Categorieloze schoenen:


 Tommy Hilfiger - Schoenen van de lidl die ik af heb geknipt - Super Mode - Blue box ( ik ga deze schoenen nog gebruiken voor een DIY )

Marco Tozzi - Super Mode

Nike's:



 Vans & look a like's:


Graceland - Vans - Bliss (ik heb hier nog 2 paar van: Grijs en licht-blauw, maar die kon ik helaas niet vinden) - H&M

Totaal: 30 paar schoenen :$ en dan te bedenken dat ik binnenkort ook nog nieuwe vans ga kopen (dezen zijn echt aan vervanging toe)

Het was een erg lange post, maar dit was het dus.. Mijn schoenen stash. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
Hoeveel paar schoenen hebben jullie?

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Wooow jij hebt veel schoenen! haha
    Super leuk (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Lekker veel schoenen heb je :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn aardig wat schoenen! Wat leuk om te zien dat ik niet de enige ben...
    Ik las trouwens dat je in Workum woont, ik woon in Parrega, zo dichtbij!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zat je daar bij het korps? Mijn zusje zit daar namelijk bij ;$

      Verwijderen
  4. Wat leuk om te zien! Je hebt er aardig veel :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...