zaterdag 21 juli 2012

Update: Tijdelijk even geen posts

Ik ben op dit moment mijn koffer aan het inpakken voor de komende paar dagen. Ik ben t/m woensdag in Hilversum & kan dus even niet posten. Woensdag en donderdag zit ik druk in de voorbereidingen voor vrijdag, zaterdag en zondag.. Waarschijnlijk komt er dus pas volgende week maandag (30 juli) weer een post voor jullie! Sorry sorry.. Mocht ik in de tussentijd genoeg views en volgers halen voor mijn winactie, dan laat ik dat natuurlijk even weten, maar de actie start dan nog niet.

Voor mijn winactie moet ik nog 2 volgers en (op dit moment) nog 50 views! Dit probeer ik de komende week wel bij te houden onder het kopje Upcoming winactie! Houd dat dus in de gaten.

Tot over 2 weken & een fijne vakantie voor iedereen die op vakantie gaat!
xoxo

Foto: tumblr


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...