zaterdag 11 augustus 2012

Nail art: zomerse stipjes

Ik ben echt een amateur op het gebied van nagellak, meestal doe ik gewoon 1 kleurtje op alle nagels.. Nail arts maken mislukt 9/10 keer. Tot ik deze op een plaatje voorbij zag komen.


Het is heel simpel, je doet eerst de hoofdkleur op, in dit geval een donkere aqua blauwe kleur. Dan stip je met een heel licht kleurtje onderaan een paar keer, grijs in dit geval. Dat doe je nog een keer met een iets donkerdere kleur, lichtblauw bij mij, deze keer doe je de stipjes tot iets hoger maar je zet boven minder stipjes dan onder. Je herhaalt de stipjes nog 1x met een lichte kleur, bij mij lichtgroen aqua, daar stip je nog mee tussen de stukjes waarin je de basiskleur nog ziet. Deze stipjes komen tot dezelfde hoogte als de lichtblauwe, maar dan zijn het er minder..
Zo ziet het er uiteindelijk uit!






1 opmerking:

  1. Ik vind die nagellak echt erg mooi! En je hebt het erg mooi gelakt. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...