zaterdag 11 augustus 2012

Nieuwe Camera!

Aangezien mijn vorige camera afgelopen week is overleden en ik mijn camera ALTIJD en OVERAL mee naartoe neem, heb ik nu een nieuwe. Ik heb de Nikon Coolpix s6200, mijn eerste indruk is echt heel goed. De camera kost normaal 200 euro, maar ik heb er 109 voor betaald :) Ik wil eigenlijk een spiegelreflex, maar deze zijn vrij duur en die kan niet zo even in je tas. Daarom vind ik dit een goede keus, die spiegelreflex heb ik nogsteeds als wens.
Ik kan de camera wel op de foto zetten met mijn telefoon maar dat word echt niks.. Dus voor een foto van de camera kun je het beste maar even googlen. Ik heb natuurlijk al wel wat foto's gemaakt, hier een aantal voorbeelden.




Wat vind jij van deze foto's? Gelukt of niet? leave it in the comments below!
xoxo

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...