woensdag 5 september 2012

Shoplog: Make-up en accessoires

Bij deze ook al mijn Make-up die ik tijdens de vakantie heb gekocht. Een aantal dingen heb ik pas vandaag aangeschaft, maar okee.. Hope you guys like it! xoxo


Eerste foto: Essence Like a trip to New York (€2,99 - Kruidvat)

 Nepnagels met zebraprint (€0,69 - action)

 Decoratie parels (€0,85 - Action)

 Nepnagels (€0,69 - Action)

 French manicure setje met stickers (€0,99 - Action)

 nagellak paarsrode tint (precies dezelfde als mijn broek) (€0,49 - Action)

 Kralen-box voor DIY's (€1,29 - Action)

 Nagelvijlen set van 2 st. (€0,49 - Action)

 Bodybutter cream Good Health (€1,99 - Action)

 Kralen-box voor DIY's (€2,99 - Action)

 Schrift A4 (€1,99 - Action)

 Nep Cowboysback zwart (€9,99 - Action)

 Eye-linerpotloden set van 3 st. (€0,99 geloof ik - Action)

 Masterpiece MAX mascara van Max factor (€14,95 (2e gratis) - Kruidvat)

 Oogmake-up reinigings doekjes (€4,95 ofzo (2e gratis) Kruidvat)

 Vaseline sun protect lipbalm (€0,69 - Action)

 MAX foundation poeder in donkerste kleur deze keer :$ vorige was te wit (€1,69 - Action)

MAX blush kleur peach (€0,99 - Action)

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes, & dat geurjte ruikt echt SUPER lekker!$


    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingen :)

    Ik volg je nu ook :)

    www.jesuisrobiin.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Awards.
    http://eefiexmoviefan.blogspot.com/2012/09/liebster-awards.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...