zondag 9 september 2012

Review: French manicure set action



Eergisteren heb ik het French Manicure setje van de Action gekocht voor €0,99. Dat is natuurlijk bijna geen geld. Ik was erg benieuwd over het setje en ik had er op andere blogs nog niets over gelezen. Het setje bevat 3 nagellakjes:
- 1 witte voor het randje
- 1 lichtroze voor het natuurlijke effect
- 1 topcoat voor de glans
en het setje bevatte stickertjes voor het aanbrengen van het witte randje. Ik had nog nooit bij mezelf of bij anderen een french manicure gedaan, maar dit is wat ik er van heb gemaakt!




Het witte lakje:
Het witte lakje is erg waterig maar brengt wel goed aan. Het droogt vrij snel. Ik heb de stickertjes niet gebruikt want die lieten al meteen weer los. Ik heb van mezelf wel vrij witte randjes dus ik ben daar gewoon heel precies bij langs gegaan ;')

Het roze lakje:
Het roze lakje is goed, het is minder waterig dan het witte lakje. Het droogt snel en geeft een mooi resultaat.

Topcoat:
De topcoat werkt hetzelfde als de topcoat die los te krijgen is bij de action, het droogt snel en zorgt ervoor dat de lak heel lang blijft zitten.

De nagellak van dit setje blijft goed zitten, alleen op de randjes van mijn duimen is het er wat af, maar dat valt me niet tegen. Ik ben erg tevreden over het setje, het werkt gewoon goed en droogt snel. Het resultaat ben ik ook tevreden over, de foto hierboven helaas niet. Mijn camera lukte het op geen enkele manier om goed scherp te stellen en dit was dan nog de beste foto... ;s

xoxo

wat vonden jullie van deze review?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...