donderdag 25 oktober 2012

Hallo!

Hier ben ik weer, ik weet het, ik heb de afgelopen (bijna) 2 weken niet gepost.. Op de een of andere manier wil het me gewoon niet lukken, de motivatie is een beetje weg. Ik heb genoeg inspiratie, maar ik krijg het maar niet op het scherm. Ook probeer ik me meer te focussen op school. Ik zal daarom tijdelijk wat minder posten en alvast wat posts maken om die dan later uit te kunnen typen. Voor deze keer heb ik daarom een vragenpost bedacht, jullie mogen mij alles vragen en ik zal dan in een volgende post antwoord geven.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk weer iedere dag een post klaar te hebben. En dan bedoel ik vooral outfitposts, want dat is eigenlijk waar ik de blog mee wil vullen. 

Ik zou zeggen, stel je vragen hieronder in de reacties of mail me (zie contact). 

xoxo

Doe ook mee aan de winactie van madebycarlijn.blogspot.nl en maak kans op superleuke kledingstukken!

omdat onbewerkte foto's ook mooi kunnen zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...