donderdag 24 januari 2013

Review: Lipstick Hema 01

1 van de vele dingen die ik de afgelopen tijd heb gekocht is deze nude lipstick van de Hema. Ik heb een tijdje gezocht naar echt een mooie nude kleur zonder glans en glittertjes. Deze kostte €3,00 en dat vind ik niet echt duur voor een lipstick. Dit is wat ik ervan vindt! 
De lipstick is in de kleur 01 en dus de meest lichte kleur uit het assortiment, hij is iets lichter en iets rozer dan mijn lipkleur en dat vind ik erg mooi. De lipstick is vrij hard, de eerste keer dat ik hem aanbracht kwam er niet zoveel vanaf, nu is dat wel beter. Ik heb op dit moment wel wat droge lippen, jaja winterstruggles ): De lipstick bracht daarom iets minder mooi aan dan zonder al die kleine schilvertjes en droge plekjes.
Als de lipstick dan eenmaal zit dan blijft hij ook de hele middag en avond in iedergeval zitten. Ik ben erg tevreden over de lipstick en ik hou echt van de kleur! Echt een aanrader voor als je een nude lipstick zoekt. 

Wat vinden jullie van deze lipstick? En welke lipstick draag je zelf meestal?
xoxo

7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi natuurlijk kleurtje!

    http://crudessence.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede review. Mooie kleur lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooi natuurlijk kleurtje! heeft wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleur! Ik draag eigenlijk nooit lippenstift, maar deze is zo goedkoop, misschien ook eens proberen!

    liefs
    http://annikafotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooie natuurlijke kleur. Ik gebruik ook meestal een gelijkaardig kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleur.

    Ik ben zelf meer van het fell roze en rood.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...