woensdag 15 mei 2013

Ask me anything en een vraagje aan jullie!


Mijn blog bestaat bijna een jaar en toch denk ik dat jullie niet zoveel over mij weten, vooral in het begin postte ik anoniem. Sinds een tijdje probeer ik wat meer persoonlijke tags te doen op mijn blog, maar het lijkt me ook leuk om vragen van jullie te kunnen beantwoorden. Dingen die niet gevraagd worden in tags of wel, maar in tags die ik (nog) niet heb gedaan.
Dus zouden jullie leuke vragen voor mij willen bedenken? Of als jullie een leuke tag weten en die graag door mij beantwoord willen hebben, laat het dan achter in een reactie hieronder.
Ik heb 1 vraagje aan jullie! Voor school hebben wij een project waarbij we een politieke partij moeten oprichten, hierbij moesten we een facebookpagina aanmaken. Hoe meer likes op de facebook, hoe hoger ons cijfer kan worden èn we maken ook nog eens kans op een taart voor ons groepje. Dus zouden jullie zo lief willen zijn om deze pagina te liken: https://www.facebook.com/Onzepartij

Alvast heel erg bedankt! En ik kijk uit naar jullie vragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...