dinsdag 18 juni 2013

Almost there || Nog 2 toetsen te gaan

Tot nu toe verloopt mijn toetsweek niet bepaald goed, of nouja, het kan beter. Scheikunde heb ik verprutst en ook bij natuurkunde wist ik amper een antwoord op papier te krijgen. Laat nou net natuurkunde ook nog eens mijn slechtste vak zijn en mijn enige onvoldoende (credits gaan absoluut naar de leraar! *kuch*). Gelukkig zijn er ook goede cijfers! Zo haalde ik een 9 voor mijn portfolio en een 8,5 en een 8 voor 2 werkstukken.

Vandaag heb ik maatschappijleer en morgen heb ik Wiskunde A & Nederlands en dan ben ik gewoon klaar voor dit jaar! Ik mag echt niet klagen, want ik doe niets voor school (uitzondering voor natuurkunde).

Laat ik maar een eind maken aan dit zeer interessante verhaal, ik wil jullie nog wel even laten weten dat ik volgende week probeer zoveel mogelijk te bloggen, maar gezien mijn stage die week weet ik niet of dit iedere dag gaat lukken! 

En hoe zit het met jullie toetsweken?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...