zaterdag 8 juni 2013

Blogversairy || Terugblik op het afgelopen jaar

Vandaag bestaat mijn blog PRECIES 1 jaar!! Er is in het afgelopen jaar erg veel veranderd op mijn blog, de naam, de layout, posts zijn diverser, ik ben preciezer geworden bij het maken van foto's en noem maar op.

Een jaar geleden begon ik deze blog onder de naam Fashiontigerr. Eerst had ik een blog gemaakt op webs.com, maar nadat ik girlscene had ontdekt ben ik meteen overgestapt op blogger. Mijn allereerste post was een outfit of the day, die ik op mijn paspop had gedaan. Ik blogde toen der tijd anoniem en het heeft lang geduurd voordat ik de stap heb gezet om echt mijn naam op de blog te zetten. Ik begon mijn blog te "promoten" op girlscene en mijn pageviews gingen omhoog, ik kreeg wat volgers en ik begon het bloggen echt heel leuk te vinden. Mijn interesse in beauty nam toe en daar begon ik ook over te schrijven. Door naar andere blogs te kijken probeerde ik mijn blog beter te maken. Dat is naar mijn idee wel gelukt, ik heb een paar weken geleden de 10.000 pageviews gehaald en ik ging over de 100 volgers.

Een aantal statistieken:
  • Ik heb het afgelopen jaar 150 posts geplaatst, voornamelijk in de volgende categorieën:
    • Reviews (23)
    • Shoplogs (20)
    • Outfitposts (13)
    • DIY (11)
    • Inpiratie (11)
  • Ik heb 120 volgers op zowel GFC als Bloglovin
  • +11.500 pageviews
  • Bezoekers uit meer dan 20 verschillende landen, zelfs van buiten Europa. 
  • 1700 verwijzingen vanaf het Girlscene forum
  • 2200 verwijzingen vanaf google
  • Meest bekeken post: DIY || Armbandje
  • Meeste bezoekers in 1 maand: Juli 2012; 1761 Pageviews
Overmorgen komt er een Winactie online i.v.m met het 1 jarig bestaan van mijn blog en maak ik de winnaar bekend van de winactie i.s.m. Groupon.nl

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...