zondag 9 juni 2013

Mijn dagelijkse gezichtsverzorging


Iedere dag gebruik ik make-up en dat moet er natuurlijk ook weer iedere dag af.. In deze post laat ik zien wat ik gebruik voor mijn gezicht. Ik vind het zelf altijd erg leuk om van andere mensen hun dagelijkse ritueel te lezen of zien, hierdoor ben ik ook meer te weten gekomen over bepaalde producten.



Het reinigen van mijn gezicht doe ik altijd onder de douche. Hiervoor gebruik ik de reinigende Gel van Etos voor perfect skin, dit is een zachte gel die je op je gezicht in masseert op een vochtige huid. Na de tijd voelt mijn huid altijd weer superzacht! 
Daarnaast gebruik ik 2 of 3x per week de scrub van de Aldi waar ik een tijdje geleden al een review over heb geschreven: http://invisiblecreations.blogspot.nl/2013/02/review-scrub-aldi.html

Als dag- en nachtcrême gebruik ik de dagcrême van Etos, de crême is erg luchtig, trekt snel in de huid en voelt gewoon heel lekker aan.
Mijn make-up verwijder ik altijd met deze Louis Widmer reinigingsmelk, dit prikt niet in de ogen en het is gewoon een lekker dunne melk, erg handig in gebruik!
Als ik een dag foundation, blush, bronzer e.d. heb gebruikt, dan reinig ik mijn huid altijd met de reinigingsdoekjes van de Etos. Ze zijn goed vochtig en je kunt met 1 doekje je hele gezicht schoon krijgen!

Voor kleine plekjes op mijn gezicht gebruik ik altijd deze gel van VSM, het helpt echt supergoed ookal is het er niet voor bedoeld. De werking kan ik niet echt goed omschrijven, maar dat het werkt kan ik jullie wel verzekeren! 

Dit zijn de producten die ik dagelijks gebruik, welke producten lijken jullie fijn en wat gebruiken jullie zelf?

2 opmerkingen:

  1. Die reinigingsmelk lijkt me wel fijn! ik gebruik eigenlijk alleen oogmakeup remover pads en een facewash en tonic van Dove en dag / nachtcreme natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de creme van VSM gebruik ik ook heel vaak voor kleine plekjes in het gezicht! Je hebt gelijk, het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...